Åbningstider
Mandag: kl. 8.00-17.00
Tirsdag: kl. 8.00-19.00
Onsdag-fredag: kl. 8.00-17.00
Lørdag: kl. 9.00-12.00 (butik)
Aftenåbent hver tirsdag til kl. 19:00
Vores aftenåbning er for almindelige konsultationer, og skal være booket senest kl. 16:00 på dagen og så er det til helt almindelige dagspriser.
Vi har dog sideløbende også vagt for akutte patienter mod akut tillæg.
Har du brug for at købe foder eller andet fra vores butik, så er du velkommen til at benytte den udvidede åbningstid om tirsdagen også.
Åbningstider
Åbningstider
Tirsdag: kl. 8.00-19.00 (17-19 kun for forudbookede konsultationer)
Onsdag-fredag: kl. 8.00-17.00
Lørdag: kl. 9.00-12.00 (kun butikken)
-
Mandag08:00 - 17:00
-
Tirsdag08:00 - 19:00
-
Onsdag08:00 - 17:00
-
Torsdag08:00 - 22:30
-
Fredag08:00 - 22:30
-
Lørdag09:00 - 17:00
-
SøndagLukket
Medarbejdere
Dyrlæge
Johan
Dyrlæge • Efteruddannet inden for Veterinær Kiropraktik og Akupunktur
Marlene
Dyrlæge • Teamleder
Monica
Dyrlæge
Helle
Vores klienter siger
Rebecca Christiansen
5
Sødt, professionelt og meget sympatisk personale hele veje rundt. Følte mig tryg og taget godt om fra første telefonopkald til, at jeg har min hund i armene igen. Tak for jeres store hjælp, da vi allermest have brug for den!
Teddy Hansen (Thundernet4Ever)
5
min malamute havde haft en te vild legedag med hendes ven og derved rev een af k9érne sig løs, kom der og blev hjertelig modtaget, de var meget åben omkring kosterne og alt blev ordnet stille og roligt. jeg havde absolut ingen betænkninger ved at efterlade min mutte der til operationen og fik en lettere grocky hund hjem men alt gik som det skulle mange tak :)
Kennel Høbjerghus' Hundetræning
5
Fantastisk dyrelæge team. Tillid og tryghed er hvad der kendetegner Slotsbyen Dyrelægeklinik. Mine tre hunde har aldrig været fan af dyrlæger, men efter vores skift til jer, har de helt skiftet adfærd, nu trækker de mig ind gennem døren for at komme ind til dyrlægen. De er glade og tillidsfulde når de hilser på jer. Det er så dejligt, som hundeejer at opleve den tilgang i alle har når jeg især kommer med den unge som vitterlig har dyrlægeskræk efter tidligere dyrlæger overtrådte hendes grænser, ved at fastholde hende mens hun skulle undersøges som hvalp. Nu er hun næsten helt over den skræk. Stort tak til jer. ❤️
Liliana Yanovska
5
Vi blev mødt af hensynsfulde og professionelle medarbejdere, som gav sig god tid til at besvare alle spørgsmål og forklare det videre forløb. Jeg kunne mærke en oprigtig interesse og venlighed under hele besøget.