Evidensia Karlslunde Dyrehospital
Specialiserede dyrlæger, Vagt og henvisningshospital i Karlslunde
Butikken
I vores butik kan du både købe special dyrlægediæter samt foder til den sunde og raske hund og kat.
Vi forhandler vi foder fra:
- Purina Pro Plan Expert Care og veterinærdiæter
- Hills Science Plan og Prescription diet
- Royal Canin
I butikken finder du desuden diverse plejeprodukter og petshopvarer.
Åbningstider
Åbningstider
-
MandagÅben 24 timer
-
TirsdagÅben 24 timer
-
OnsdagÅben 24 timer
-
TorsdagÅben 24 timer
-
FredagÅben 24 timer
-
LørdagÅben 24 timer
-
SøndagÅben 24 timer
Skadestue
-
Mandag18:00 - 08:00
-
Tirsdag17:00 - 08:00
-
Onsdag17:00 - 08:00
-
Torsdag17:00 - 08:00
-
Fredag17:00 - 08:00
-
Lørdag08:00 - 08:00
-
Søndag08:00 - 08:00
Medarbejdere
Dyrlæge • Certificeret Kirurg • Hospitalschef
Jonas
DYRLÆGE • SOUSCHEF
Line T
Dyrlæge • Certificeret Kirurg
Kasper
Dyrlæge
Rune
Vores klienter siger
claire Bendtsen
4
fantastisk sted, sødt personale der tager godt imod en. så man føler sig tryg og mødt når man kommer med sit dyr der er i krise.
Johanne Holm
5
Vi har udelukkende mødt de mest imødekommende, professionelle og omsorgsfulde læger og sygeplejersker i forbindelse med vores hunds store og komplekse operation. Gennem hele forløbet har I været exceptionelt gode til at holde os opdateret, så vi på intet tidspunkt har følt andet end fuldkommen tryghed. Vi er dybt taknemmelige for jeres enestående indsats og vil varmt anbefale jer til alle, vi kender.
Jeanette Schwarz
5
Inden for en uge har jeg været forbi med mine 2 små hunde Hugo og Messi. Meget søde og kompetente dyrlæger Rune og Kasper var på🙏🏻 Desværre var mine hunde for syge og jeg måtte tage afsked😢 Er blevet vel mødt af flere andre søde medarbejdere. Tak til en fantastisk kompetent dyreklinik ❤️ Hilsen Jeanette
karina pedersen
5
Efter 13 år og 8 måneder måtte vi tage den svære beslutning at give vores hund fred. Fra det øjeblik vi kom, blev vi mødt med stor ærbødighed og omsorg. Der var tændt lys for hende, og vi blev stille og roligt vist ind på et værelse for os selv, så vi ikke skulle stå blandt andre. Alt blev forklaret nænsomt og tydeligt, så vi hele tiden vidste, hvad der skulle ske. Efter aflivningen blev vinduet åbnet, og det gjorde afskeden overraskende fredfuld midt i en meget trist stund. Tak for at skabe en så rolig, værdig og kærlig afsked – det betød mere for os, end ord helt kan beskrive :o)