Vores årlige NPS kundeundersøgelse viser en positiv udvikling!

torsdag den 9. januar 2025
I september gennemførte vi vores årlige NPS kundeundersøgelse, og resultaterne er yderst positive! Vi har forbedret os markant siden 2023, og vi har i høj grad opfyldt vores klienters forventninger. Dette er et resultat, vi er meget stolte af.

Undersøgelsen blev udført blandt tilfældigt udvalgte klienter, der har besøgt vores dyreklinikker eller dyrehospitaler inden for de seneste 6 måneder. Vi modtog 1198 svar fordelt på 10 enheder.

Hos Evidensia stræber vi efter at være det foretrukne valg af dyreklinik og dyrehospital. For at opnå dette er det vigtigt for os at forstå, hvad vores kunder tænker og føler om deres oplevelse hos os.

Ved at spørge ind til vores klienters oplevelser får vi værdifuld indsigt i, hvad de er særligt tilfredse med, og hvad der kan forbedres. Denne viden hjælper os med at fastholde det, vi gør godt, forstærke det, der virker, og forbedre den information, vi giver vores klienter.

Sådan fungerer en NPS kundeundersøgelse
En NPS-måling er en enkel metode til at vurdere, om vores klienter vil anbefale os til deres omgangskreds og netværk. Hvis de vil det, viser det, at de er tilfredse med vores ydelser.

Forbedring på +3 i 2024
Alle tal i undersøgelsen er steget siden sidste år, især NPS-tallet, som er steget med +3.

  • NPS 51 (+3): Kundetilfredshed, loyalitet og viljen til at anbefale vores ydelser.
  • NKI 86% (+1): Kundetilfredshed.

Den overordnede tilfredshedsvurdering fra klienterne, baseret på udsagnet "Alt i alt er jeg tilfreds med (klinik)", er steget fra 80% til 81% (+1%).

Stor ros og tak til alle medarbejdere i Evidensia, som gør et fantastisk stykke arbejde og giver dyreejere en behandling, der får dem til at føle sig velkomne. Vi vil også gerne takke alle vores klienter, der har deltaget i undersøgelsen og som hver dag vælger os som deres dyrlæge. Jeres feedback og loyalitet er uvurderlig for os.