Evidensia Hornbæk Dyrehospital
Dyrehospital i Randers med avanceret behandling og vagtordning
Holdtræning for hvalpe
Hvalpe (8 uger – 5 måneder ved opstart)
Formålet med hvalpeholdet er at skabe et godt samarbejde mellem dig og din hvalp gennem træning, socialisering og miljøtræning. Vi arbejder med grundlæggende lydighed som indkald, sit og dæk.
Der indgår hver gang et “frikvarter”, hvor hvalpene leger opdelt efter størrelse og temperament, mens vi vejleder i hundenes kropssprog.
Forløbet inkluderer:
- 1 teoriaften (uden hund)
- 6 træningsgange
Tilmelding
For at blive tilmeldt, skal vi enten kontaktes på vores telefonnummer eller e-mail.
Tilmeldingen er først gyldig, når den er godkendt og betalt på klinikken.
Lokation
Pris og betaling
Pris: 949 kr. pr. hund
Betaling sker ved tilmelding.
Beløbet refunderes ikke ved afbud eller udeblivelse.
Krav til deltagelse
- Gyldig basisvaccination (attest fremvises ved behov)
- Ansvarsforsikring
- ID-mærkning (chip eller tatovering)
- Hundetegn
- Hunden må ikke være syg (fx kennelhoste)
- Tæver i løbetid kan ikke deltage
Vi anbefaler vaccination mod kennelhoste senest 3 uger før opstart. Hvis hunden bliver syg med kennelhoste, refunderes resterende træningsgange ikke.
Træning og udstyr
Træningen foregår med positiv belønning. Brug af straf er ikke tilladt.
Medbring:
- Kropssele og almindelig line (ikke flexline)
- Godbidder
- Tæppe/håndklæde
- Høm-høm poser
- Praktisk tøj
Teoriaften
Teoriaftenen afholdes uden hund og gennemgår træningen og øvelserne.
Kun 1 deltager pr. hund denne aften.
Generelt
Alle racer er velkomne.
Hvalpens trivsel og tryghed er i fokus under hele forløbet.
Vi beder alle samle op efter deres hund af hensyn til hygiejne og smittefare.
Åbningstider
Åbningstider dyrehospital
-
Mandag08:00 - 17:00
-
Tirsdag08:00 - 17:00
-
Onsdag08:00 - 17:00
-
Torsdag08:00 - 17:00
-
Fredag08:00 - 17:00
-
LørdagLukket
-
SøndagLukket
Medarbejdere
Dyrlæge & Teamleder
Helle
Dyrlæge & Souschef
Sofie
Dyrlæge
Kiea
Eksamineret adfærdsbehandler • hundeinstruktør • aut. veterinærsygeplejerske
Laila
Vores klienter siger
Ida Weinberg
5
Fantastiske dyrlæger! Altid sødt, venligt og imødekommende personale. Har aldrig ventet mere end 10 min på at komme til og de har altid plads i kalenderen når man ringer uanset om det er samme dag eller dagen efter. Har været fast kunde i over 6 år og er super tilfreds.
Thomas Mosegaard
5
Sikke en behagelig oplevelse, man føler sig meget velkommen. Den måde de tager imod vores hund på viser de er der for dyrernes skyld. Kan kun anbefale dem. Balder siger god for dem♥️
Ove Jensen
5
Har lige hentet Buster over ved det bedste dyrehospital man kan tænke sig og de bedste dyrelæger I er simpelthen fantastiske Tak for jer 🙏