Evidensia Hornbæk Dyrehospital
Dyrehospital i Randers med avanceret behandling og vagtordning
Åbningstider
Akut telefontid:
Mandag - fredag kl. 8 - 9.00
Dette tidsrum er forbeholdt henvendelse vedr. tilskadekomne og syge dyr.
Derudover modtages korte sparringsopkald samt afbudsopkald.
Øvrige tlf. henvendelser:
Mandag - fredag kl. 9 - 13.00
Samt kl. 14 - 17.00
I disse tidsrum modtager vi opkald vedr. tidsbestillinger, prisoverslag og andre spørgsmål m.m.
Bliver dit kæledyr syg, eller kommer til skade i løbet af dagen, er du også velkommen til at ringe til os efter kl. 09.00.
Tlf. henvendelse udenfor åbningstid:
Ringer du og har brug for AKUT DYRLÆGEHJÆLP udenfor vores åbningstid, kan du ringe til Evidensia Kolding Dyrehospital på tlf. 75522333, eller kigge på dyrlægevagten hos Evidensia.
Åbent i butikken:
Mandag – fredag kl. 9 – 17.00
Køb af foder, afhentning af medicin m.m.
AFBUD:
Er du blevet forhindret i, at komme til din bookede tid? Meld gerne afbud senest i vores akutte telefontid. Du kan også sende os en mail, med nødvendig info for afbuddet, så vi kan benytte tiden til en anden patient.
Skal du indlevere en prøve?
Har du aftalt med dyrlægen eller veterinærsygeplejersken, at indlevere urin, fæcesprøve eller andet? Prøver modtages alle hverdage fra kl. 9 - 15.00.
Så har vi mulighed for, at analysere eller afsende prøven samme dag.
FIND OS
Har du brug for akut dyrlægehjælp?
Åbningstider
Åbningstider dyrehospital
-
Mandag08:00 - 17:00
-
Tirsdag08:00 - 17:00
-
Onsdag08:00 - 17:00
-
Torsdag08:00 - 17:00
-
Fredag08:00 - 17:00
-
LørdagLukket
-
SøndagLukket
Medarbejdere
Dyrlæge & Teamleder
Helle
Dyrlæge & Souschef
Sofie
Dyrlæge
Kiea
Eksamineret adfærdsbehandler • hundeinstruktør • aut. veterinærsygeplejerske
Laila
Vores klienter siger
Ida Weinberg
5
Fantastiske dyrlæger! Altid sødt, venligt og imødekommende personale. Har aldrig ventet mere end 10 min på at komme til og de har altid plads i kalenderen når man ringer uanset om det er samme dag eller dagen efter. Har været fast kunde i over 6 år og er super tilfreds.
Thomas Mosegaard
5
Sikke en behagelig oplevelse, man føler sig meget velkommen. Den måde de tager imod vores hund på viser de er der for dyrernes skyld. Kan kun anbefale dem. Balder siger god for dem♥️
Ove Jensen
5
Har lige hentet Buster over ved det bedste dyrehospital man kan tænke sig og de bedste dyrelæger I er simpelthen fantastiske Tak for jer 🙏