Evidensias kundeundersøgelse viser flot niveau

torsdag den 1. juni 2023
I Evidensia betyder vores klienters oplevelse af deres besøg, og den oplevelse som klienten står tilbage med, meget for os.
Tallene fra det forgangene år viser, at vi lever op til kæledyrsejernes forventninger og har gjort et rigtig godt stykke arbejde. Et undersøgelsesresultat Evidensia Dyrehospital er virkelig stolt af!
I Evidensia betyder vores klienters oplevelse af deres besøg, og den oplevelse som klienten står tilbage med, meget for os. Vi ønsker at være klienternes fortrukne valg af dyreklinik/dyrehospital. Det kræver, at vi løbende interessere os for hvad vores kunder tænker og siger om os, når de har besøgt os.

Derfor laver vi løbende over hele året kundeundersøgelser, hvor vi spørger vores klienter om deres oplevelser hos os. Det gør vi så vi kan gøre oplevelsen endnu bedre.

Sådan er en kundeundersøgelse designet

Modellen brugt i kundeundersøgelsen er NPS (Net Promoter Score) og i vores tilfælde formuleret i spørgsmålet: "Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale [Klinik] til en ven, slægtning eller kollega?"
Svarene spænder over en 10-trins skala, hvor 10 står for meget sandsynligt og 0 står for slet ikke sandsynligt.
Undersøgelsens resultater giver en indikation af, hvad kæledyrsejerne synes om Evidensia, vores behandling, deres klinikbesøg og deres oplevelse af os som virksomhed, og i hvor høj grad de er loyale.

Evidensia er langt over gennemsnittet for andre brancher

Evidensia som helhed har en NPS på 79, hvilket er et meget højt gennemsnit, især da NPS-gennemsnittet er omkring 10-15 på tværs af alle brancher.

Nogle eksempler fra andre brancher (Brancheindex Danmark 2022 - Loyality Group):

Autobranchen =39
Forsikring = 38 
Dagligvarer = 22
Pension =-5
Bank = -4
Internet = -12

TAK til alle Evidensias dyreklinikker og dyrehospitaler og vores dygtige medarbejdere, der gør et utroligt stykke arbejde og giver kæledyrsejerne den behandling, der gør, at de føler sig velkomne. Den stolthed varmer!